Subject: RE: Kinnistusraamatu kasutamine
From: "Toomas Truuverk" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Koit Brinkmann" <[email-masked]>, "Jane Suu" <[email-masked]>
Date: Sun, 19 Jan 2025 19:45:47 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere, RIK!

Saadan teile eelneva kirjavahetuse kohase avalduse.

Tervitades,

Toomas Truuverk

From: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 15, 2025 12:31 PM
To: Jane Suu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kinnistusraamatu kasutamine

Tere

Teil on võimalik esitada esindusõigusliku isiku digiallkirjaga taotlus kus
on märgitud seaduse paragrahv ja lõik ning põhjendus mille alusel on õigus
füüsilise isiku järgi otsingut teostada.

Taotlus palun esitada aadressile [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Margit Parve

Spetsialist

Klienditoe tiim

info <mailto:[email-masked]> @rik.ee

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

<http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-syste
ms>

 <http://www.rik.ee/>   www.rik.ee

From: Jane Suu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 15, 2025 11:58 AM
To: Margit Parve <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Kinnistusraamatu kasutamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tuli päring ajakirjanikelt. Ootan Teie vastust.

“Alates 15.01.2025 saavad füüsilisest isikust kinnisasja omaniku nime ja
isikukoodi järgi andmeid otsida kinnistusraamatuseaduse § 74 lõikes 4²
nimetatud isikud seaduses sätestatud ülesannete täitmiseks.
Kinnistusraamatu andmeid saab otsida kinnisasja aadressi, katastritunnuse
ja registriosa numbri järgi.

meil nüüd mure, et ÄP kontoga päringuid teha ei saa

kas ajakirjanikel saab mingi erisus olema?”

Tervitades,

Jane Suu

AS Äripäev